- Teoria
-
- UML definicja, historia
- Widok 4+1 Kruchtena
- Ocena diagramu / modelu
- Wzorce projektowe - wstęp
- Programowanie ekstremalne
- Zarządzanie projektami IT
- Diagramy UML
-
- diagram przypadków użycia
- diagram aktywności
- diagram klas
- diagram obiektów
- diagram sekwencji
- diagram komunikacji
- diagram czasowe
- przeglądowe diagramy interakcji
- diagram komponentów
- diagram pakietów
- diagram maszyny stanowej
- diagram wdrożenia
- diagram struktur złożonych
- Język OCL
-
- OCL - Wstęp
- Podstawowe konstrukcje
- Kreacyjne wzorce projektowe
-
- Budowniczy
- Fabryka abstrakcyjna
- Metoda wytwórcza
- Prototyp
- Singleton
- Strukturalne wzorce projektowe
-
- Adapter
- Dekorator
- Fasada
- Most
- Pełnomocnik
- Pyłek
- Kompozyt
- Czynnościowe wzorce projektowe
-
- Interpreter
- Iterator
- Łańcuch zobowiązań
- Mediator
- Metoda szblonowa
- Obserwator
- Odwiedzający
- Pamiątka
- Polecenie
- Stan i Strategia